niedziela, 23 października 2016

Ciasteczka z M&M

Mięciutkie i lekko chrupiące ciasteczka. Są ekspresowe i proste w przygotowaniu, więc zaledwie chwila pracy i można się cieszyć ich smakiem. Przechowywane w szczelnie zamkniętym pojemniku lub puszce długo zachowują świeżość.


SKŁADNIKI

  • 150 g masła
  • 150 g cukru
  • 300 g mąki
  • 1 jajko
  • 2 łyżeczki cukru waniliowego
  • pół łyżeczki sody oczyszczonej
  • 100 g cukierków m&m
WYKONANIE:
Wymieszać mąkę z sodą i cukrem waniliowym. Za pomocą miksera utrzeć miękkie masło z cukrem, dodać jajko, a potem stopniowo dodawać mąkę. Na koniec wmieszać połowę cukierków. 
Ciasto zawinąć w folię spożywczą i włożyć na 5 minut do zamrażarki. 
Z ciasta formować małe kuleczki, wielkości orzecha włoskiego, układać na blaszce, wyłożonej papierem do pieczenia. 
Każdą kulkę lekko spłaszczyć i ułożyć na niej po kilka kolorowych cukierków. 
Piec około 15 minut w temperaturze 180 stopni, do zrumienienia.


39 komentarzy:

  1. Wygląda rewelacyjnie! Istne arcydzieło :-) Mam już ochodztę na samą myśl. Pozdrawiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepis rzeczywiście mega !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny przepis. Ciasteczka wyszły ładniejsze niż myślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przepis, mega mi przypadł do gustu !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny przepis! Na pewno wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aby spalić kalorie po spożyciu podobnych słodkości warto pomyśleć o bieganiu.
    buty sportowe sklep online

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciastka wyglądają bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za przepis, zrobiłam i są przepyszne a dzieci zjadły wszystko w godzine.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super przepis! Wyszły świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciastka z MM's to najlepsze ciastka jakie jadłem do tej pory :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ale super wyglądają jak guziczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne, robiłam kiedyś podobne, miałam trochę inny przepis, spróbuję w przyszłości twoich. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne danie. Na pewno spróbuje je zrobić i dam znać jak wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo za przepis, zrobiłem i są pyszne, a znajomi zjadli wszystko w dosłownie chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest świetne, robiłem dawno temu podobne ale już o tym zapomniałem, miałem nawet podobny przepis, spróbuję w przyszłości twoich. dzięki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądają :D muszę spróbować zrobić samemu :) ranking produktów

    OdpowiedzUsuń
  17. swietnie wygladaja!

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś pięknego! Na pewno spróbuję zrobić w domu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają super, zrobię je na pewno. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Idealne na święta, na pewno spróbuję takie zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ekstra, wyglądają cudownie! Zrobię niedługo coś podobnego

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale nabrałem ochoty na takie ciasteczka, na pewno niedługo takie kupię albo zrobię sam, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjny przepis! Idealne na słodki poczęstunek.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądają przepysznie! Na pewno wykorzystam ten przepis.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki za przepis. Dzisiaj go wypróbuje!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mmm aż zgłodniałam, musze wypróbować ten przepis

    OdpowiedzUsuń
  27. ciastka wyglądają pysznie, musze spróbować ten przepis

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciasteczka wyglądają smacznie, Aż ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepis na ciasteczka to droga do serca każdego łasucha! Pięknie pachnące i pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądają cudownie, świetna robota naprawdę!

    OdpowiedzUsuń